Jump to content

Actinium

Members
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Actinium

  • Rank
    Haven, Aph and Chimera

Personal Information

  • Sex
    Male

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Drew this around the time Scandroid's Monochrome album came out. This is still one of my favorite pictures that I've done.
  2. It makes me glad to see this thread is still getting updated. I've found a TON of new music since I was last here, but I don't wanna post a big wall of links like I did before, so I'm gonna link some artists and some albums over the next few days. For now, I'll start with Front Line Assembly's Caustic Grip album. [video=youtube] Take Argyle Park and combine it with Circle of Dust's Machines of Our Disgrace album, as well as just Circle of Dust in general, and you get Front Line Assembly. This band is exactly what I've been looking for to fill the void between Circle of Dust, Chatterbox
  3. Hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooly shit It's been a while, hasn't it? Well, needless to say, a lot of things have happened in the last year. For starters, I have a girlfriend. She knows about my tulpas and talks to them on a daily basis. We've been dating for a month but we've actually known each other for a few years so we both know each other quite well. ^^ Second order of business, I have a new horse in my head, named Chimera. Though, she refuses to consider herself a tulpa as she wasn't made like Haven and Aphelion were. She just sorta... Happened. I thought it was gon
  4. Hoooooly craaaaaaap it's been a while. I have no idea how many people I've met here still come here since I've last been here but damn, it feels like it's been forever since I've come here, which it has, and a lot of stuff has happened since I was last here and I'll probably get to that in my returning log post, but hello old people and hello new people. It's so good to be here again.
  5. Actinium

    Career

    I know that I wanna get into some form of art, whether it be graphic design or writing, though I think I'm gonna go for writing since my original drawings aren't all that good. (At least not yet.)
  6. I'm beginning to wonder how many times this game has actually been completed.
  7. Q: What is a plushy of yourself? A: A form of media that you listen to rather than watch.
  8. B What did you originally guess?
  9. Too much and too little at the same time. What's the most expensive thing you've ever bought?
  10. I would guess so. If you're forcing yourself to do it, that's another matter. Also, my favorite color is brown. I LOVE brown. Do you think that red and black look good together?
  11. Nope. Not at all. I never lie. Do you like being sarcastic?
  12. Banned for magical changing avatar.
  13. Every night, pretty much. Do you do arts?
  14. I dunno. Should this game come back after being dead for almost a year?
×
×
  • Create New...